Wybieramy kiosk multimedialny na konferencję

Jeśli organizujemy konferencje lub targi branżowe bądź jakiekolwiek inne wydarzenia ze sporą liczbą uczestników, niezastąpiony może okazać się kiosk multimedialny. Jego wybór musimy jednak dokładnie przemyśleć i przeanalizować. Urządzenie powinno wspierać nas w czynnościach organizacyjnych. Jeśli tego nie robi, to znaczy, że nasz wybór był błędny.


Kiosk multimedialny – na jakie cechy zwrócić uwagę?

Kioski multimedialne mogą mieć wiele cech technicznych, na które musimy zwrócić uwagę. Należą do nich:

  • posiadanie ekranu dotykowego,
  • podświetlenie obudowy,
  • wielkość ekranu,
  • rozdzielczość ekranu,
  • współpraca z systemem operacyjnym danego typu,
  • orientacja wyświetlanego obrazu.

I tak w zależności od naszych potrzeb, musimy zdecydować się na dane cechy techniczne, które sprawią, że kiosk multimedialny będzie w stanie pełnić swoją funkcję. Nie bez znaczenia jest również trwałość i wytrzymałość obudowy – jako producent wyrobów z tworzyw sztucznych coś o tym wiemy.

Dowiedz się więcej: Infokiosk – co to jest?

Kiosk multimedialny z monitorem zakrzywionym curved

Jakie zastosowania ma kiosk multimedialny?

Kiosk multimedialny może mieć wiele zastosowań. Należą do nich:

  • reklamowanie produktów,
  • wskazywanie drogi uczestnikom wydarzenia,
  • informowanie uczestników wydarzenia,
  • udostępnienie uczestnikom Internetu lub możliwości zakupu produktów elektronicznych.

Jeśli więc przykładowo nasz kiosk multimedialny ma pełnić funkcję wayfindera, musimy przeanalizować drogę, którą ma pokazywać. W przypadku trzech sal i dwóch korytarzy wystarczy mały ekran niedotykowy. Jeśli zaś potrzebujemy wayfindera do powierzchni wielkości centrum handlowego – lepiej sprawdzą się większe monitory z możliwością dotykowego przybliżania, oddalania czy wyświetlania szczegółów dotyczących danego pomieszczenia.

Dowiedz się więcej: Jak przygotować stanowisko na targi branżowe?

Jakie urządzenia do reklamowania produktów?

W tym przypadku niepotrzebne są ekrany dotykowe, choć wiele zależy tak po prawdzie od naszej prezentacji. Czasem przygotowujemy taką wersję, która wymaga interakcji z klientem. Jeśli jednak jest to standardowy pokaz slajdów, możemy wybrać kiosk multimedialny pozbawiony ekranu dotykowego, ale koniecznie musi posiadać duży monitor z dobrym kontrastem. W szczególności polecamy modele zakrzywione, takie jak iCurvio.

Dowiedz się więcej: iCurvio – najnowocześniejszy infokiosk, który kiedykolwiek powstał?

Jeśli jednak nasze infokioski mają jedynie urozmaicać przestrzeń ogólnodostępną, możemy zdecydować się na mniejsze, ale wyższe modele, które będą jedynie wyświetlać podstawowe informacje o naszych produktach. Nawet tego typu reklama może znacznie zwiększyć naszą sprzedaż.

Dowiedz się więcej: Czy warto inwestować w stand multimedialny?

iCurvio - nowoczesny infokiosk

Przypominamy, że nie zawsze musimy kupować interesujący nas kiosk multimedialny. Bardzo często jest to całkowicie nieopłacalne – zwłaszcza jeśli potrzebujemy urządzenia na kilka dni w roku. Szczególnie polecamy wynajem standów multimedialnych. Cena rozpoczyna się już od kilkuset złotych, a dodatkowo otrzymujemy również transport i montaż.

1 Comment

  • Watchers

    Kiosk multimedialny najwazniejsze korzysci ? To z pewnoscia znaczna oszczednosc czasu  nie musimy bowiem czekac w dlugich kolejkach, aby uzyskac podstawowe informacje, czy tez np. kupic bilet lub zaplacic za niewielkie zakupy w supermarkecie. Dodatkowo, uzytkownicy tego typu urzadzen chwala je za latwosc w obsludze oraz opcje wyboru jezyka.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

back to top