EyeCatch – ciekawy pomysł na każdą konferencję

EyeCatch

Stand multimedialny może mieć każdy. Nie każdy jednak będzie miał EyeCatch – ulubieńca publiczności na targach RemaDays 2018. Prezentowany wygląd to tylko jeden z wielu. Czy ktokolwiek przeszedłby obok urządzenia obojętnie? Z pewnością nie! A przecież o to chodzi. Żeby zainteresować i zaciekawić każdego.

Czym wyróżnia się EyeCatch?

EyeCatch to nie jest zwykły stand multimedialny. To lada, z której będą korzystać prezesi największych spółek. Idealna jest zarówno do prowadzenia prezentacji, jak i rozmów z klientami czy nawet do rozdawania ulotek. EyeCath przyciąga wzrok swoim designem i wyjątkowością. Nowoczesna obudowa zamyka sporej wielkości ekran, na którym możemy wyświetlić dowolną prezentację w najwyższej jakości. Może być stała i zaskakująca – jak chociażby piękne, kobiece nogi w momencie przemowy prezesa. Obraz może zmieniać się co kilka sekund i stanowić prezentację naszych produktów i usług. Wszystko to zgodnie z Twoim pomysłem.

Dowiedz się więcej: Infokiosk – co to jest?

Parametry techniczne EyeCatch

Warto opisać dokładnie parametry techniczne EyeCatch, by wiedzieć, że otrzymamy produkt najwyższej jakości. Urządzenie wyposażone jest w:

  • 43-calowy monitor,
  • ekran o rozdzielczości 4K,
  • pionową orientację wyświetlania obrazów,
  • możliwość dowolnego zaprogramowania wyświetlanych obrazów.

Dzięki temu przyciągniemy i zaciekawimy każdego, kto znajdzie się targach branżowych. Gwarantujemy, że będzie to jedyna taka multimedialna lada na całym wydarzeniu!

Dowiedz się więcej: Jak przygotować stanowisko na targi branżowe?

Dodatkowo warto wiedzieć, że mamy możliwość zamówienia urządzenia w wersji standardowej lub spersonifikowanej. Dzięki temu wyprzedzimy konkurencję – będziemy ciekawsi, atrakcyjniejsi i bardziej zaskakujący. Personifikacja może polegać na umieszczeniu logotypu na obudowie lub nawet na stworzeniu całkowicie nowego modelu o nietypowym kształcie.

Dowiedz się więcej: Czy warto inwestować w stand multimedialny?

Ile to kosztuje?

Wyprodukowanie takiej lady multimedialnej, która może funkcjonować również jako stand, nie jest tanie. Poza stosunkowo niedrogą elektroniką, konieczne jest zastosowanie bardzo trwałych materiałów do produkcji obudowy. To również dzięki nim urządzenie jest tak wyjątkowe. Koszt stworzenia EyeCatch to kilkanaście do kilkudziesięciu tysięcy złotych – w zależności od wymagań klienta. By jednak z góry nie skazywać mniejszych firm i przedsiębiorstw, które potrzebują urządzenia jednorazowo do promowania siebie na targach, oferujemy możliwość wynajmu EyeCatch na konkretną liczbę dni w atrakcyjnej cenie. Taka usługa kosztuje jedynie 600 złotych za dzień. Oferujemy również możliwość dowozu i podłączenia, a także odbioru po zakończonym okresie wynajmu. Dodatkowo możemy otagować urządzenie wskazanym logotypem. Brzmi zachęcająco?

Dowiedz się więcej: Wynajem standów multimedialnych – czy to się opłaca?

eyeCatch interaktywna Lada na targi eventy wynajem disire

Specjalnie dla czytelników naszego bloga przygotowaliśmy specjalną ofertę. Urządzenie możesz zamówić przez stronę www.disire.pl, ale jeśli skontaktujesz się z nami przed złożeniem zamówienia i podasz hasło „BLOG”, otrzymasz 10% zniżkę na wynajem na wszystkie dni. Promocja działa na wszystkie urządzenia z naszej oferty – nie tylko na EyeCatch. Serdecznie zapraszamy!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

back to top